مصاحبه آرشیو خبر ها
نتو معلم ایتالیایی من است!

نتو معلم ایتالیایی من است!

دفاع چپ برزیلی یوونتوس، آلکس ساندرو در مصاحبه با اسکای فرصت یافت تا در مورد فصل اولش در یووه توضیح دهد, او در این فصل با ارسال 4 پاس گل و دو گل، نقش عمده ای در موفقیت های یوونتوس داشته، چرا که هر 4 پاس گلش در نتایج یوونتوس تاثیر مستقیم اعمال کرده است (او مقابل میلان، منچستر سیتی، تورینو و فروزینونه پاس گل داد) ‌:

 

من باید از یوونتوس تشکر کنم, چرا که آنها در مورد تازه واردها خیلی صبور بودند. من بابت فصل اول حضورم در یووه بسیار خوشحالم و حالا اینکه مربی تیم ملی برزیل مرا دعوت می کند یا نه مسئله ی دیگری است، اما اصل  اول این است که برای باشگاهم خوب بازی کنم. با سخت کوشیِ روزانه، دعوت به تیم ملی هم به عنوان نتیجه ی کار پیش خواهد آمد.

 

ماسیمیلیانو آلگری:

 

او واقعا مربی خوبی است و خیلی به من کمک کرده است، بقیه ی بازیکنان هم یاریم کردند. پس باید از او همه هم تیمی هایم تشکر کنم. هدفم این است که هر روز از لحاظ فیزیکی، تاکتیکی و در حمله بهتر شوم. فکر می کنم میل به پیشرفت خصوصیتی است که هر بازیکن یووه دارا می باشد. نمی توانم بگویم چه کسی مرا بیشتر از همه تحت تاثیر قرار داده است. اما قبل از اینکه به اینجا بیایم می دانستم که با چند بازیکن واقعا خوب ملاقات می کنم که مرا داخل و خارج زمین تحت تاثیر قرار خواهند داد.

 

الکس ساندرو بیشتر در سمت چپ به کار گرفته شده اما آماده است که هر جا به او گفتند بازی کند:

 

من اینجا، در دسترس هستم، اما بر عهده ی مربی است که مرا در سمت چپ، راست و یا مرکز زمین بازی بدهد. هرجا او بگذرادم بازی می کنم. من به بازی در بقیه مناطق هم عادت دارم.

 

یاد گرفتن زبان جدید:

 

من سخت تلاش می کنم تا ایتالیایی یاد بگیرم، تازه به اینجا آمده ام، اما معلم های فوق العاده ای مثل نتو دارم که خیلی کمکم میکند، البته روبینیو و هرنانس هم هستند، آنها فوق العاده اند و هر روز به من یک چیز جدید یاد می دهند.

 

فینال رم و دوگانه ی داخلی:

 

ما با اتکا به سیستممان توانستیم قهرمان لیگ شویم، حالا باید روی فینال کوپا ایتالیا تمرکز کنیم، برای قهرمانی در آن جام داریم به سختی تلاش کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: